Moja knjiga KRUH Z DROŽMI – izid in prednaročila

Droži so me od moje zadnje objave na tem spletnem brlogu peljale po zanimivih poteh, ena izmed njih pa se zdaj končuje in hkrati začenja s knjigo. Hvala vsem, ki ste v zadnjih tednih nestrpno pričakovali prednaročila moje knjige (naslovnica spodaj)!

Prihaja PRVA SLOVENSKA KNJIGA O PEKI Z DROŽMI: najpopolnejši priročnik in vaš vodič za peko s kislim testom. Seveda z mojimi najljubšimi recepti za kruhe, slano in sladko pecivo

Na 300 straneh vas korak za korakom vodim prek podrobnega in strokovnega uvoda, natančne priprave droži in mnogih izzivov peke, vnaprej rešujem zagate, ki jih lahko srečate na svoji poti, in poskrbim, da boste pri peki z drožmi predvsem uživali. Več kot 40 podrobno opisanih receptov vas bo pripeljalo do odličnega kruha in nadvse zdravih dobrot z drožmi.
+ poglavje v knjigi bo posvečeno tudi brezglutenski peki z drožmi! In še mnogo mnogo več!

—-
Cena v predprodaji je z 20% popusta le 23.80€ – najbolj debela knjiga po najugodnejši ceni

Prednaročila sprejemamo do vključno 7. 12. na spodnjih kontaktih, povprašate lahko tudi za količinski popust:

T: 01 / 423 31 02, M: 051 618 815 E: narocnine@dedal.si
—-

Z natančnimi besedili, odličnimi avtorskimi fotografijami in vrhunskim oblikovanjem je to knjiga, ki si jo na svojih policah želijo vsi ljubitelji kruha, tako domači kot profesionalni.

Knjiga bo izšla v specializirani kulinarični založbi Dedal (revija Dober tek), urednica knjige je izkušena Katja Jenčič, knjigo pa je oblikoval vrhunski oblikovalec Primož Pislak, ki je za svoje delo prejel že številne oblikovalske nagrade. Skratka, super ekipa smo :)

Hvala vsem za podporo! Če imate kakršnokoli vprašanje, bom vesela vaših komentarjev spodaj, ali pa mi pišite na natasa@mydailysourdoughbread.com

Z lepimi drožastimi pozdravi,
Nataša

naslovnica

Knjiga Kruh z drožmi, Nataša Đurić, Dober tek

kruh

peka-z-drozmi

Facebook: My daily sourdough bread

4 thoughts on “Moja knjiga KRUH Z DROŽMI – izid in prednaročila

Hej, kar povej.