Dnevnik sanj, nedelja, 23.11.2014.

Dragi dnevnik,

danes sem imela res zanimive sanje. Sanjalo se mi je, da sem se pred slabimi tremi tedni prijavila na natečaj za naj kulinarični blog oz. naj kulinarično blog zgodbo. Minevali so dnevi, spekla sem nekaj hlebcev, nekajkrat naredila stojo na glavi, oprala nekaj kupov perila, nakar je prišla sobota. Sobota, ki je bila rezervirana za druženje kulinaričnih blogerjev, fotografski delavnici in delavnici o pogrinjkih, predavanju o slovenskem jeziku v kuhanju, okrogli mizi blogerjev, žrebanju prisrčnih nagrad in izboru naj bloga.

Tako žive sanje, tako doživet dan.

Tik preden sem se zbudila, sem ujela še košček tega dne, večerni epilog. Zaslišim svoje ime, ime mojega bloga in besede: Najbolj njam zgodba 2014. Hip zatem stojim med dvema fantoma, doktorjem molekuralne biologije na moji levi in mojstrom fotografije na moji desni. V dar dobim palični mešalnik, nož santoku in stisk roke mojstra Andreja Kuharja, chefa restavracije Maxim.

Počasi, počasi se do mene prebijejo zvoki od zunaj, kot bi se prebujala, malo sem v sanjah, malo mežikam, nakar se zbudim in uvidim (story twist): da je vse to res, da se je vse to zgodilo. Poglejte, poglejte:

priznanje_najzgodbaTe sanje se vsekakor ne bi uresničile brez vizije dveh srčnih dam: Mateje Delakorda in Ive Gruden, ki sta 22.11.2014 v ljubljanski knjigarni in kavarni Barabuk organizirali dogodek Njam zgodbe 2014 – prvo konferenco kulinaričnih blogerjev v Sloveniji.

Hvala za vajin pogum in unikatno priložnost.

Najlepša hvala tudi ocenjevalcem za iskreno mnenje.

Na spodnji fotografiji (vir) od leve proti desni:

– Mateja Delakorda (soorganizatorka dogodka Njam zgodbe 2014, avtorica spletišča Zgodbe na krožniku)
– Miha Bratina (avtor bloga Bratinov)
– Tilen Konte (avtor bloga Znanost in kuhanje)
– jaz
– Andrej Kuhar (chef restavracije Maxim)
– Erik Renko (spletni marketing Mercator)
– Iva Gruden (soorganizatorka dogodka Njam zgodbe 2014, avtorica spletišča Ljubljananjam)
Marko Koren (vodja gostinstva Maxi)

Nagrade so prispevali:
– Mercator
Oster rob
– Tefal Slovenija

Iskrena hvala, da bom lahko še naprej širila svoja kulinarična obzorja.

skupinska

Na koncu bi se rada zahvalila vsem mojim prijateljem mikroorganizmom, ki mi nesebično, brezkompromisno in ponižno (no, včasih pripravijo tudi kak nepričakovan punt) stojijo ob strani. Tudi takrat, ko od njih zahtevam nemogoče.

18 thoughts on “Dnevnik sanj, nedelja, 23.11.2014.

  1. Res iskrene čestitke! Niti nisem vedel, da je , da takšna tekmovanja obstajajo.
    Ob branju tvojega bloga se mi vedno cedijo sline, po resnici povem. Me mika, da bi takoj odbrzel v kuhinjo in začel ustvarjati, a kaj, ko za to ob polnem dnevu zadolžitev zmanjka časa. Potem pa še samo manjka, da se ponoči zbudim in grem gledati 24Kitchen…

    Lep pozdrav,
    Boris

    • Hvala! :) Ja, v tujini so to kar pogoste zadeve, pri nas pa je bilo kaj takega prvič organizirano.
      Poznam situacijo, ampak verjamem, da vse pride od svojem času, boste videli, do takrat se bo pa nabralo še več receptov in bo lažje izbira :)

      Pozdrav, Nataša

Hej, kar povej.

